Pagr. programos: solidworks — cinema 4d — zbrush — substance painter — photoshop

3D modeliavimas ir vizualizavimas pagal brėžinius, piešinius, arba nuotraukas

CAD / Surface modeliavimas / Sculpt’inimas / Retopologija / UV mapping / Tekstūravimas.

Pagr. programos: cinema 4d — zbrush

3D modelių tvarkymas, paruošimas spaudai

Skenuotų objektų tvarkymas: išvalymas, skylių užpildymas, skenavimo klaidų ištaisymas, detalių atkūrimas, detalumo kėlimas, kampų aštrinimas. Paruošimas 3D spausdinimui, pjaustymas segmentais.

Pagr. programos: zbrush

Skulptūrų kūrimas, koncepto realizavimas

Organiškas žmonių, gyvūnų, mitinių būtybių ir veikėjų kūrimas. Modeliuojama skulptūriškai, be spalvų, idealiausia paskirtis – 3D spauda. Darbas vyksta etapiškai: sudedama pagrindinė kūno masė, o iki detalių kūrimo Jūs galite apsispręsti dėl galutinės figūros pozos.

Pagr. programos: CINEMA 4D — SOLIDWORKS — REDSHIFT — SUBSTANCE PAINTER

Intuityvus sudėtingų struktūrų modeliavimas

Improvizacinis sudėtingų, sunkiai apibūdinamų ar keistų struktūrų bei formų modeliavimas ir vizualizavimas. Objektas kuriamas pagal Jūsų arba viešai prieinamas nuotraukas bei vaizdo įrašus, ar kitokią medžiagą.

Pagr. programos: cinema 4d — REDSHIFT — PHOTOSHOP

Objektų komponavimas į nuotraukas

Realistiškas 3D modelių įkomponavimas į fotografuotą medžiagą. Atitinkamai atkuriamas mastelis, šviesotamsa, spalva, šešėliai, atspindžiai.

Pagr. programos: CINEMA 4D — REDSHIFT — AFTER EFFECTS — DAVINCI RESOLVE

Objektų komponavimas į filmuotą medžiagą

Realistiškas judančių arba statiškų 3D modelių įkomponavimas į kokybiškai nufilmuotą erdvę. Atitinkamai atkuriamas mastelis, šviesotamsa, spalva, šešėliai, atspindžiai.
Scroll to Top